/* diah cun */ /* diah cun */

Monday, December 22, 2008

~aKu Ag@k HePi RiNi~


semalam agak puas aku dcubit dak tecik..
huhuhuhu..
aku ske sgt msa tuh.
even sakit.. tp aku gembira.
aku rindu sgt dia cubit.
mcm bodo la plak leh ske kne cubit.
tp tu yg aku rsa.. best nyer.......

mcm biasa kami sll gado2.
xtau ape yg d'gadokn.
tp tu la yg wat kami penah b'sama dlu.
mmbr2 aku pn naik pening da.. hahaha..
part yg plg aku ske, aku ske dia marah.
xtau nape.
dia la org p'tama yg marah aku tp aku rasa bhagia sgt2.
aku senyum jek.
a bit annoying, tp aku ske.
rsa dia amik tau psl aku. aku exist dlm idop dia.
sbb tu aku bhagia sgt2..

tp tu la yg aku sll mmpi2 tiap mlm.
tiap kali aku tdo.
akak2 aku pn byk kali ckp kat aku, time aku tdo aku asyk sebut za atau haiza.
diorg mmg tau kisah aku.
believe it or not, tiap kali aku cter kat diorg, aku nanes beb.
adoyai......

kini aku sedar lepas smua ksilapan aku kat dia..
~dia lah cinta hati aku~
~dia lah puteri yg aku tggu2 slama ni~
~dia lah org yg bleh bahagia kn aku~

nobody else can.. but she is the one.

~really stupid i'm~
aku tanam dlm ati aku, aku tggu dia smpai dia btl2 bahagia.
smpai dia b'jaya dirikn rumah tangga even bkn dgn aku.

aku bkn nk menagih simpati.
tp demi sayang n cinta, aku snggup korban kn diri demi kbahagiaan dia.

~AKU JANJI DEPAN KORG~

mybe rmai ckp aku bodo la pe lah. lantak la korg. korg x rasa ape aku rsa.
korg xde dlm situasi aku.

p/s: sape mainkn pasangan dia, dia mmg bangsat. aku jmpe mmbr jns mcm ni, jgn tnye knapa ko msk kubor!!!

No comments:

Post a Comment