/* diah cun */ /* diah cun */

Monday, December 22, 2008

~SeBaB CinTai SeSeoRaNG~


cintalah seseorg krana:
1)cintailah seseorg krana kelebihan n kekurangan mereka
2)cintailah seseorg yg boleh membuat kn kte bahagia
3)cintailah seseorg yg bleh memimpin kte ke arah yg lbh baik, bukan merosakkn
4)cintailah seseorang yg leh wat kte jjur dgn hubungan

jgn cintai seseorg krana:
1)cinta krana t'hutang budi
2)cinta krana kebendaan
3)cinta krana paras rupa
4)cinta krana nk melupakan kisah silam

ermm.. aku blaja jujur pada diri sndiri once more.
as human, aku de wat slh gak. n i'm try not to fool other people.
n i definitely not fooling myself pretend nothing happen.

i wont play wif people feeling. its hurts.. i know.

~in take a minutes to love one girl at the time, it takes my whole life to forget it~

bukan aku xmo terus kn hidop. aku cuma nk jujur ngn diri sndiri n xmo lukakan org len dah. aku akan tggu..:(

p/s: just another borink day....

No comments:

Post a Comment