/* diah cun */ /* diah cun */

Sunday, December 21, 2008

~I'm SiCk~

hehe..aku nk cter sket psl life aku ar..
aku, apai a.k.a nadhar mohd saleh mmg dlahirkn terer dan hensem..haha...
da msk komik lak..xdelah, aku mmg yg plg active, lasak n x pndai sgt dlm fmly aku..
hehehe..

aku dari kecik mmg degil la sket.. terjal bak kata makcik2 aku.terjal2 aku, aku dpt 1st bawak bola pingpong dlm sudu msa tadika.. ekekeke..dpt la smpai daerah jek.. p'tndingan hafazan msa tadika gak smpai negeri jek.smpai skola rndah lak, aku pasif sket msa darjah 1-3, cuma kne rotan sbb gado ngn pgawas yg msa tu classmate abg aku, msa aku darjah 1, abg aku lak darjah 6.ekekeke..darjah 4 smpai 6 lak, aku pngawas pusat sumber jek.. sbb aku ske lepak tdo dlm libry.msa tu active la p'tndingan academik jek, sbb msa tu aku x ske men kat padang..panas dowh.. nnt org ckp aku itam.. hahahahaha
UPSR lak? result bodo2 jek..skola menengah lak kat Klang.dok asrama, try to survive sndiri.. hehehe.. aku ske mcm tuh..achivement kat sna mmg byk.. xyah la list kn..kang korg ckp ak b'lagak lak. msa tu gak la aku blaja taekwondo as platform lepas bengang aku..

ekekekekeke

smua life aku smua ok jek la smpai la aku xcdent on 12/02/2007, koma 3 hari n yg plg aku tensen skali, smua klebihan aku da injured.. adeh..
1. tekak aku kne bucu divider, peti suara koyak, effect suara da.. hahaha(dak tilawah la katakan)
2. mke aku....:( -da la x hensem, mkin tmbh x hensem da.. adeh...
3. tulang blakang aku retak kat tulang no.5 ngn no.6 - cmne aku nk taekwondo agi..(t'lepas offer jd squad ITF M'sia msa tu bulan apr'07, aku x heal pape lg..
adeh...

so skang aku da xde ape2 klebihan..just kkurangan jek ar byk..hahaha..there's alot of side effect from the xcdent..
hurmm xyah la aku cter sakit nye rasa ble sakit. huhu.. biarkn rahsia... korg bkn leh tlg pn.akhir tahun lps till bulan 3 tahun ni aku asyk pensan, sakit pala, n mcm2 agi.
plg truk leh lak pitam jap time drive..
hahaha.. nasib aku bwk van bapak aku n bwk slow jek la, ak t'langgar kete dpn n van ak tuh benti, aku dbawa ke spital batu pahat.

aku xmo la bgtau fmly aku or mmbr2 aku.. aku igt nk wat medical check up jek.hehehe.. so, aku g la sorg2.. pas check darah tah pape tah lg, ak d'x-ray.check bdn dlu msk trowong ajaib.. hahaha..then, ak d srh x-ray skali lg kali inin d tumpu kat kpala.doktor ckp, there's smething in ur head. ak ni kn otak katun sket, dlm ati aku ckp ar 'mmg ar pala aku keras, xkan ade batu lak dlm ni'.. hahahahahathen,
jeng...jeng...jeng....
doktor tu jmpe aku, dia ckp, there's a ________, awk kne operation segera, takut dia merebak. aku blur la kjap.. adeh.. aku ckp la, aku mne de duit nk wat smua tuh.dia ckp lak, inform la fmly u, mntk support.

tetibe aku t'bayang mke mak aku.. adeh, klau mak tau ni msti dia rsau.aku pn ckp la, doktor, xde ke jln lain slain dari tuh, sy xmo bgtau fmly bcoz personal matter.so skang aku da de byk da ubat, cuma kadang2 aku pretend sihat. so, ak x la bwk ubat aku time aku lepak ngn mmbr2..
ahhahahahaha

aku x kesah la smua tuh, just kadang jg2 gak la.
kang pensan dpn mmbr ssh gak. cuma sllnye time aku rsa x sehat, time tu la diorg ni wat gathering la, pe la.. hahaha.. siot tol..then time raya, aku check agi, adoyai..darah tggi la plak.. siot tol la.. bpe byk aku sakit ni..mati jek kan sng.. benci tol la...mmg no wonder, mak aku msa pregnant aku dlu, kne tahan kat spital sbb darah tggi sgt.. tggi mcm KLCC ar kot..
ekekee
even dgn smua tuh, aku still org yg sme.. always pretend hepi dpn org.spe yg btl2 knal aku? mne de beb.. diorg tgk aku gelak2 jek..mne korg tau aku de prob ape.. aku mmg x reti nk cter prob2 aku la beb..that's me.. huhu

~AkU TeTaP AkU SmPAi BlE2~

so skang aku da bgtau da mslh aku. n still korg xleyh tlg. sbb tu aku mls nk cter. haha.. bkn leh solve prob pn.. ekeke.psl prangai aku b'tukar2 tu sbb time aku sakit, mmg ar aku jd tensen. bkn mslh snstif beb.. sakit oi.. to kadang korg tgk aku moody jek.. still aku pretend senyum jek kan? gelak sme2.. hehehe..

~iTu LaH AkU~


P/S: AKU CTER NI BKN NK MNTK KORG KSIAN KAT AKU, SO, XYAH LA WAT MCM AKU DA NK MATI K. AK X SKE SKET2 TNYE 'KO OK X'. WAT JEK MCM BIASA K. AKU LOM NK MATI LG.. HEHE

No comments:

Post a Comment